Mas Tun s-a mutat

Mas Tun s-a mutat pe mastun.com şi sunteţi aşteptaţi să vizitaţi noul site, acesta nu va fi şters, dar ştirile vor apărea pe noul site.

Tesla Model S disponibil pe piaţa auto din 2012

    Unul dintre reprezentanţii oficialia ai companiei producătoare de autoturisme Tesla a declarat că Model S va fi disponibil vânzării pe pieţele auto la jumătatea anului 2011.
    Maşina are tracţiune spate şi foloseşte este dotată cu un motor electric care este alimentat de baterii lithiu-ion şi costă undeva în jurul a 49000 şi 60000 de dolari.
   Tesla Model S va fi produsă în aproximativ 20000 de unităţi pe an.
   Din câte am observat în ultimul timp piaţa auto a fost invadată de maşini hibride şi chiar citeam o ştire în care scria că cea mai vândută maşină în Japonia în anul 2010 a fost Toyota Prius, celebra maşină hibridă care a fost şi rechemată în service. Se pare că japonezii s-au împrietenit cu mediul, în cazul în care unii europeni s-au îndepărat de el şi poluează din ce în ce mai mult sau rămân la acelaşi nivel de poluare ca şi înainte, adică ei nu renunţă la nimic ce dăunează mediului. Eu mă situz în cea de a doua categorie. De ce? Nici eu nu ştiu exact dar nu vreau să fiu "eco". Mi se pare o prostie când unii spun că maşinile poluează, când combinatele chimice poluează atât de mult. De ce să se mărească taxele auto? Închideţi combinatele chimice şi altele care poluează mai mult decât maşinile...


   Atât pentru că v-am plictisit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu