Mas Tun s-a mutat

Mas Tun s-a mutat pe mastun.com şi sunteţi aşteptaţi să vizitaţi noul site, acesta nu va fi şters, dar ştirile vor apărea pe noul site.

Pisi, pisi, Citroen

    Povestea începe cam aşa: într-o zi, după ce am terminat orele la şcoală mergeam pe stradă cu un prieten, care mi-e şi coleg de clasă, când deodată îmi zice colegu': "Uita-te la maşina aia". Era un Citroen, un model mai vechi unde se afla o pisică între roata şi aripa maşinii. Iniţial m-am gândit că pisica e blocată acolo şi nu poate ieşi, dar în momentul în care m-am apropiat de maşină şi m-am uitat mai bine, pisica se putea mişca.
    În poză se poate observa mai bine ceea ce încerc eu să explic aici.
    După aceea a doua zi am trecut intenţionat pe acolo să vedem dacă mai e maşina sau pisica acolo. Maşina era în acelaşi loc nemişcată, pisica nu mai era.
    Dar aşa numa' ca să mă laud vă zic că am trimis poza la readacţia Top Gear şi apărut într-un colţ de pagină, pentru cei care cunosc imaginea a apărut în numărul 61 al revistei la secţiunea "Poze de la voi". Amuzant a fost că cei de la redacţie au adăugat câteva cuvinte deasupra pozei: "Pisica îţi reproşează profilul tocit al anvelopelor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu