Mas Tun s-a mutat

Mas Tun s-a mutat pe mastun.com şi sunteţi aşteptaţi să vizitaţi noul site, acesta nu va fi şters, dar ştirile vor apărea pe noul site.

BMW Seria 5 electric "Made in China"

    BMW va produce o versiune electrică, exclusiv pentru piaţa chineză.
   Iniţial m-am speriat că modelele se vor produce în China pentru a fi comercializate în întreaga lume, dar acest gând mi-a fost infirmată din mai multe surse, deci bucuria mea. Mă gândeam că au ajuns şi cei de la BMW să îşi contruiască maşinile în China, ca să iasă pe bandă rulantă, deci multe şi proaste, la un preţ mic, astfel încât să fie rechemate toate maşinile produse într-un timp şi deşi mă abţin să dau nume marca de maşini la care mă refer sunt sigur că vă vine în minte.
   Conceptul care ar trebui să fie un preview pentru viitoarea maşină va fi lansat în cadrul Salonului Auto de la Beijing, ediţia din acest an(2011), iar modelul de serie va urma să intre în producţie pe la sfârşitul acestui an.
   Despre performanţele şi modul de propulsie al maşinii nu se ştiu prea multe, se ştie doar că maşina va fi propulsată de un motor electric.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu