Mas Tun s-a mutat

Mas Tun s-a mutat pe mastun.com şi sunteţi aşteptaţi să vizitaţi noul site, acesta nu va fi şters, dar ştirile vor apărea pe noul site.

Jocuri cu maşini(episodul 7)

    Revin prin a vă prezenta un alt joc după ce ultima oară v-am prezentat jocul Încărcătorul de marfă. Azi vă voi prezenta un alt joc care are o mică legătură cu cel anterior prezentat, jocul numindu-se Cargo Master.
   În jocul acesta trebuie să încarci cutiile în remorca autotrenului şi trebuie să le transporţi la destinaţia pe care ţi-o arată jocul.  Încărcătura transportului pe care tu îl faci în acest joc este de o valoare ridicată şi trebuie să fii foarte atent atunci când încarci cutiile, dar şi în timpul drumului către destinaţie. Astfel trebuie să fii foarte atent când conduci deoarece dacă mergi cu viteză mare s-ar putea să ai unele probleme sau chiar unele dintre cele mai grave probleme în joc deoarece s-ar putea să nu mai ajungi la destinaţie cu transportul întreg sau chiar s-ar putea să nu mai ajungi deloc.
   Am ales să vă prezint acest joc deoarece în trecut când eram puşti mă gândeam eu că voi ajunge şofer de autotren şi voi traversa Europa cu el, dar se pare că nu este aşa, dar niciodată nu este prea târziu şi nu ştiu ce îmi poate rezerva viitorul. Acesta ar putea fi un motiv pentru care am ales prezentarea acestui joc şi pot spune că poate este o amintire dintre toate jocurile pe care le jucam în acea perioadă în care pur şi simplu eram teleghidat după autocamioane, precum sunt acum după maşini.
   Vă pot sugera cu cea mai mare plăcere nişte jocuri cu camioane care vă mai scot puţin din lumea reală şi vă mai ajută puţin să scăpaţi de plictiseală în unele momente.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu