Mas Tun s-a mutat

Mas Tun s-a mutat pe mastun.com şi sunteţi aşteptaţi să vizitaţi noul site, acesta nu va fi şters, dar ştirile vor apărea pe noul site.

Jocuri cu maşini(episodul 3)

    În ultima postare care avea titlul "Jocuri cu maşini" v-am prezentat un joc cu maşini sportive. Acum doresc să vă prezint un alt joc care poartă numele Midnight Race.
   În acest joc poţi experimenta o cursă pe timpul nopţii, poţi experimenta cât de periculoasă este o cursă pe timpul nopţii, cursă care îi poate face pe unii să se gândescă să nu mai participe la curse ilegale, făcându-i conştienţi de pericolul căruia se supun participând la o astfel de cursă. Această cursă este periculoasă deoarece în joc, joc care se desfăşoară pe timpul nopţii, traficul este ridicat şi poţi avea surpriza să te izbeşti într-o altă maşină sau dacă eşti mai norocos poţi scăpa cu maşina tamponată sau zgâriată.
   Jocul îmi place mult deoarece puţine sunt jocurile în care poţi conduce doar pe timpul nopţii, acest joc fiind unul dintre acele puţine.
   Precum scriam şi în celelalte postări cu tema "Jocuri cu maşini" acest joc te ajută este printre multe altele care te ajută să mai pierzi din timpul liber.
   Jocul merită jucat de oricine, de orice vârstă deoarece doar aici, în lumea virtuală a acestui joc poţi experimenta viteza fără a avea urmări importante, eventual dacă te izbeşti de o altă maşină poţi pierde jocul.
   Acest joc mi-a furat ceva timp din ziua de azi, dar nu îmi pare rău pentru că mi-am pierdut timpul jucându-mă şi vă recomand şi vouă alte jocuri cu maşini pe care le-am testat şi voi mai posta câte o recomandare şi impresie.
    Numai bine până la următorul joc prezentat! Baftă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu