Mas Tun s-a mutat

Mas Tun s-a mutat pe mastun.com şi sunteţi aşteptaţi să vizitaţi noul site, acesta nu va fi şters, dar ştirile vor apărea pe noul site.

Jocuri cu maşini(episodul 14)

    După ce ultima dată v-am prezentat un joc în care trebuia să parchezi maşina de pompieri acum vă prezint un alt joc care poartă numele Bus Racer. După nume este evident că în acest joc trebuie să conduci un autobuz sau autocar, cum doreşti tu să îi spui. Dar nu este orice fel de autocar pentru că trebuie să faci curse în acest joc şi trebuie să scoţi un timp cât mai bun.
    Atenţie în joc la curbe pentru că atunci când intri cu o viteză ceva mai mare în curbă rişti să părăseşti carosabilul şi să te izbeşti de ceea ce este în afara carosabilului, depinde de zona în care te afli deoarece pe marginile carosabilului sunt stâlpi, animale, indicatoare, copaci şi trebuie să fii atent atunci când intri în curbă pentru că autocarul virează neaşteptat de repede şi este foarte sensibil la comenzile pe care tu i le dai.
   Jocul este plăcut când îl joci deoarece rareori se întâlnesc jocuri care să aibă ca temă curse cu autobuze, autocare, de aceea tocmai am ales să vă recomand acest joc, dar şi pentru că mi-a plăcut foarte mult şi doresc să vă jucaţi şi voi acest joc, nu am vrut să fiu egoist şi să mă joc doar eu. Sper că joc va fi pe măsura aşteptărilor voastre pentru că pentru mine este pe măsura aşteptărilor şi nu îi cer nimic mai mult acestui joc deoarece este printre primele jocuri care sunt mai reuşite din această categorie. Spor la joc şi joacă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu