Mas Tun s-a mutat

Mas Tun s-a mutat pe mastun.com şi sunteţi aşteptaţi să vizitaţi noul site, acesta nu va fi şters, dar ştirile vor apărea pe noul site.

Jocuri cu maşini(episodul 11)

    După ce ultima dată v-am prezentat Maestrul Parcărilor, astăzi vreau să vă prezint un alt joc care poartă numele Park Master. Este un joc în care ai ca misiune să parchezi maşini, ai zice "Nu se poate nimic mai simplu decât atât", dar nu prea este aşa. Nu pot spune că jocul este extraordinar de greu, dar un grad de dificultate tot are, pentru că dacă nu ar avea nu l-ai mai juca pentru că nu obţii ceea ce aştepţi de la un joc.
   În joc trebuie să parchezi maşini, într-un anumit timp care este dat de către joc. Trebuie să fii foarte atent atunci când încerci să încadrezi maşina în spaţiul special să nu loveşti alte maşini care sunt deja parcate.
   Joculeţul este foarte frumos şi te face să îţi pierzi timpul într-un mod plăcut, cel puţin asta am simţit eu atunci când am jucat acest joc.
   V-am mai prezentat şi recomandat alte jocuri care aveau aceeaşi temă, adică parcările, dar acest joc se află în centrul atenţiei printre acestea şi puteţi face şi voi o scurtă comparaţie dacă doriţi, deoarece eu am făcut una din curiozitate şi a rezultat că acest joc este puţin mai "răsărit", dar nu cu mult doar puţin, insesizabil dacă nu le-aţi jucat mai mult timp.
    Puteţi încerca şi alte jocuri cu parcări pentru că poate în viitor le veţi mulţumi acestor jocuri pentru că aţi scăpat cu maşina întreagă după ce aţi parcat "pe muchie de cuţit" şi aţi scăpat cu maşina întreagă, fără nici o zgârietură.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu