Mas Tun s-a mutat

Mas Tun s-a mutat pe mastun.com şi sunteţi aşteptaţi să vizitaţi noul site, acesta nu va fi şters, dar ştirile vor apărea pe noul site.

Tu ce-ai vrea sa afli daca ai putea vedea viitorul?

    "Tu ce-ai vrea sa afli daca ai putea vedea viitorul?" este un concurs organizat de mai mulţi bloggeri cunoscuţi şi apreciaţi în România, fiind dedicat bloggerilor. Eu am aflat despre acest concurs de pe blogatu.ro.
   Ce aş vrea eu să văd dacă aş putea vedea viitorul? O întrebare la care aş putea găsi răspunsuri diverse... este greu să găsesc un singur răspuns. Cel mai important lucru pe care aş dori eu să-l văd în viitor este ...dacă poluarea planetei este produsă de maşini şi care ar fi urmările poluării. Sună haios dar asta aş dori eu să aflu din viitor dacă l-aş putea vedea. Ar fi şi alte lucruri care aş dori să le văd în viitor dar acesta este cel mai important lucru pe care aş dori să-l văd. 
    Un lucru pe care aş dori să-l văd este încotro se îndreaptă planeta noastră, de ce asta? Deoarece contest foarte mult regulile stricte aplicate motorizărilor auto sportive. Doresc să văd cum va evolua planeta în urma tuturor acestor acuzaţii asupra autoturismelor că ele ne poluează atmosfera că din cauza lor se produce efectul de seră... Contest foarte mult taxele auto pentru poluare care au ajuns să coste foarte mult. Aş foarte mult să văd dacă umanitatea şi existenţa ei vor fi perturbate în vreun fel de autoturisme. Taxa auto e plăcută dacă ai o maşină care nu depăşeşte 2000 de centimetri cubi şi respectă normele de poluare Euro 5. Dacă ai o maşină ceva mai veche, sau dacă ai un bolid cu cilindree foarte mari ori îţi iei adio de la această maşină şi îţi cumperi una cu un cilindree mai mici, ori înduri această taxă şi lucrezi mai mult pentru a recupera banii pierduţi din buget. Doresc să văd dacă chiar aşa este şi maşinile poluează atât de mult încât pun existenţa umanităţii în pericol sau doar că acesta este un scenariu şi taxele au fost introduse doar pentru a mai "sărăci" românii şi a "îmbogăţi" bugetul.
    Recunoaşte că până şi tu dacă deţii o maşină, te-ai săturat să plăteşti acea taxă de poluare exorbitantă, pe care eu cred că o plătim inutil pentru că banii colectaţi din această taxă nu sunt investiţi în ecologizări sau alte tehnici prin care ne putem împrieteni cu natura. Poate ceea ce doresc eu să văd din viitor ţi se pare o chestie pe care o gândeşte şi un copil în vârstă de 5 ani. Nu este aşa. Toţi dintre bloggerii participanţi la concurs, mă gândesc eu, vor dori să vadă în viitor tot felul de lucruri precum continuarea sau estomparea crizei mondiale etc. Eu îmi doresc să văd urmările poluării autoturismelor deoarece sunt înnebunit de pasiunea pentru autoturisme, am o pasiune care nu se poate descrie în cuvinte, nemărginită, de aceasta există acest blog şi astfel este ţinut activ acest blog. Deocamdată blogul se află la începuturi şi eu îmi imaginez că va evolua.
   Multe lucruri aş dori să le văd eu în viitor dar cel mai important este cel descris mai sus. Acest lucru mă va ajuta să înţeleg foarte multe lucruri care în acest moment îmi sunt întrebări care mă frământă mult.
   Şansa să câştig este foarte mică deoarece ştiu că la acest concurs participă şi bloggeri cu experienţă, dar nu se ştie niciodată ce-ţi rezervă viitorul.
     Vă rog să îmi daţi un vot  CLICK . Daţi click şi apoi daţi pe butonul verde din dreptul comentariului pe care l-am lasat pe site. Mulţumesc!
    Aceasta insemnare participa in concursul organizat de RCA ieftin .
    
     

   

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu