Mas Tun s-a mutat

Mas Tun s-a mutat pe mastun.com şi sunteţi aşteptaţi să vizitaţi noul site, acesta nu va fi şters, dar ştirile vor apărea pe noul site.

Despre BMW X Series

    Fie că este vorba de X5, X3, X6 sunt o mulţime de oameni care spun că X Series au fost şi încă mai sunt nişte eşecuri pentru marca BMW. Eu doresc să-i contrazic.
    Prima afirmaţie care aş dori să o aduc "pro-X Series" ar fi că totuşi sunt BMW-uri şi totuşi impun un oarecare respect având o istorie grandioasă în "spate".
   A doua afirmaţie ar fi că toţi spun "Nu îmi place BMW X_.", dar eu aş continua cu întrebarea "Îţi place place
BMW X_M?" şi răspunsul este garantat, respectiv "DA". Şi nu este un oarecare "DA", este unul spus din toată inima, dar eu continui să mă gândesc cum de nu îţi poate place X_ şi îti place X_M? Nu cumva au ceva în comun? Totuşi ceva tot au în comun : 1. ambele sunt BMW-uri; 2.probabil au aceeaşi platformă de construcţie, sau macar unele asemanari.
   Dar această întrebare tot mă bântuie. Citesc în unele publicaţii auto că au o impresie proastă de Seria X, că nu este un off-road-er bun. Dar eu aş continua că Seria X şi beneficiază şi de o versiune cu Efficient Dynamics. Deşi pot spune că nu îmi plac hibridele, dar există şi o versiune X6 Hybrid care poate fi şi o maşină de oraş cu un consum decent, dar poţi fi sigur că iarna nu vei rămâne împotmolit undeva când stratul zăpezii are în jur de 30 de centimetri.
   Deci pot ajunge la concluzia că unele păreri sunt greşite şi au diferite scuze pe teme greşite, oarecum fictive, doar pentru a dezavantaja modelul şi în timp uşor, uşor marca.
   Aceasta este părerea mea. Deci dacă nu vă place cum gândesc şi modul cum mi-am exprimat părerea vă aştept să vă spuneţi părerea  aşteptâdu-vă cu plăcere, acceptând critici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu