Mas Tun s-a mutat

Mas Tun s-a mutat pe mastun.com şi sunteţi aşteptaţi să vizitaţi noul site, acesta nu va fi şters, dar ştirile vor apărea pe noul site.

Jocuri cu maşini(episodul 4)

    Ultimul joc prezentat din seria "Jocuri cu maşini" pe care l-am prezentat a fost Midnight Race, iar acum doresc să vă prezint şi recomand un alt joc care are recomandare de la mine către cei ce iubesc cursele de tip rally şi cursele off road - BMW X3.
    În joc participă maşini BMW X3, cunoscutele şi contestatele maşini despre care foarte mulţi spun că nu fac nimic în off road şi nu sunt demne de tracţiunea 4x4 pe care o au, dar pentru mine acest joc înseamnă mult şi mă ajută să îmi susţin argumentel împotriva celor care spun că BMW X3 e o maşină de nimic, deşi ar pare ciudat, da, acest joc mă încurajează deşi este doar o ficţiune l-am jucat cu plăcere şi sunt sigur că îl voi mai juca şi sper că şi voi îl veţi juca şi veţi rămâne cu aceeaşi impresie plăcută pe care mi-a lăsat-o mie jocul.
    În joc te afli pe un munte acoperit de zăpadă şi tot ceea ce trebuie să faci este să "escaladezi" muntele cu acest BMW X3 cu prudenţă deoarece s-ar putea să ai unele probleme în stabilizarea maşinii în curbe dacă intri cu viteză mare în curbe şi poţi derapa uşor sau după caz, dacă intri în curbă cu viteză mai mare poţi derapa foarte urât, dar asta nu e nicio tragedie pentru că poţi începe jocul din nou.
     Jocul mi-a creat o impresie plăcută în primul rând deoarece sunt iubitor al mărcii BMW şi am testat cu plăcere X3-ul în joc, iar în al doilea rând îmi place atmosfera pe care mi-a oferit-o jocul, adică cursa nu se desfăşoară în mijlocul oraşului cu mult trafic, ci jocul se desfăşoară în natură pe un munte.
    Puteţi încerca şi alte jocuri 3D pe care vi le recomand cu cea mai mare plăcere deoarece au fost jucate de către mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu